barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzolar barzolar barzolar barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani barzo mekani
 Kiszel Kati -
KiszelKati.hu

Mit teszünk a minőség javítása érdekében?

Természetesen nem elégedtünk meg azzal, hogy a gyermekek étkezési térítési díját a törvényi felhatalmazásból eredően csökkenteni tudtuk. Mindenképpen hangsúlyt kívánunk fektetni arra, hogy megfelelő minőségi ételek kerülhessenek gyermekeink tányérjába.

Első intézkedésként leültem tárgyalni az ELAMEN Kereskedelmi és Vendéglátó Zrt. vezető képviselőivel. Meglepetésemre közölték, hogy az elmúlt hónapokban még egyáltalán senki nem jelezte számukra, hogy minőségi kifogás merült volna fel az általuk szállított ételekkel kapcsolatban. Egyszer érkezett olyan jelzés, hogy a mennyiséggel van néha gond, azóta többet szállítanak és mindig tesznek repetát az adagokhoz. A cég képviselői közölték, hogy hajlandók minden vizsgálatnak alávetni a céget és az általuk készült és szállított ételeket, csak jelezzük pontosan, hogy mi a kifogásunk, mivel nem vagyunk elégedettek?

A minőség megállapítása érdekében ellenőrző csapatot állítottunk fel, amelynek tagjai két dietetikus-élelmezésvezető, két szülő és egy önkormányzati dolgozó. Az egyik dietetikus által kidolgozott szempontrendszer alapján történik a minősítés. Jelenleg két héten át tart az ellenőrzés, majd későbbi időpontokban szúrópróbaszerűen utóellenőrzést tervezünk. A csapat eredményei alapján fogunk a cég felé változtatási igénnyel fordulni, illetve eléjük fogjuk tárni az esetlegesen gyenge eredményeket, hogy amennyiben azokon nem hajlandók változtatni hathatósabb eljáráshoz kell folyamodnunk.

"Könnyebb beszélni, mint tenni, nehezebb főzni, mint enni." (közmondás)

Vissza